سرشماری مابقی ایرانیان مقیم گودر

Thursday, June 24, 2010

یه طرح دارم برای ارضای کنجکاوی خودم و بقیه فضولهای شبیه خودم:
لطفا بقیه ایرانی‌هایی که تا حالا در این سرشماری ازشون اسم برده نشده، این پست رو لایک و شر کنن!

اولین بار که این طرح به ذهنم رسید فقط به عنوان تفریح و از روی فضولی بود، ولی بعد از دو- سه منطقه دیدم که بچه ها خوششون اومده و توش شرکت کردن. خیلیها ازش ایراد گرفتن، به خیلیها برخورد و عده بیشتری هم ازش حمایت کردن. این آخریها چون دیدم عده بعضی از منطقه‌ها کمتره، چند تا استان رو با هم نوشتم که برای چند نفر جالب نبود و بهم تذکر دادن. مثلا گفتن چرا همه ترکها رو با هم گفتی یا چرا کرد و لر رو با هم حساب کردی و... راستش نمی‌دونستم که این موضوع اینقدر حساسه و مثلا یه کرد حاضر نیست پهلوی یه لر شمرده بشه! به هرحال اگه باعث رنجش قوم و طایفه و گروهی شدم، معذرت می‌خوام و باز هم میگم این طرح یه طرح تفریحی بود که اینقدر جدی گرفته شد.
منطقه دیگه‌ای به فکرم نمی‌رسه، منتظر اعلام نتیجه تمام سرشماری‌های گودر باشید!

1 comments:

ژوکر said...

نه بابا، ناراحتی چیه! گفتم حالا که داری زحمت میکشی اقلا دقیق باشه که آمارت درست دربیاد. چون مثلا همین کرد ها و لرها عده شون خیلی زیاده.
ولی باحال بود کلا