از عجایب روزگار اینکه ماه رمضان که تموم میشه به جای یک سال، یازده ماه فاصله داریم تا روزه بعدی! +
از الان دیگه باخیال راحت میشه روزه خورد!
Showing posts with label پريويسلي. Show all posts
Showing posts with label پريويسلي. Show all posts
پریویسلی آن ریزی- رمضان 5
Tuesday, August 23, 2011
الهی... قربونت برم
یعنی الان دیگه خدا و فرشتگانش راضی و خشنودن از اینکه دارن میبینن من از گشنگی و تشنگی مثل میت رو به قبله دراز کشیدم و هنوز ساعتها به اذان مونده!؟
.........
نومه عبادة
امسال به لطف پانزده ساعت روزهداری، بیشترین ثواب عمرم در ماه رمضان رو انجام میدم. بر اساس اون حدیثی که میگه: «خواب روزهدار عبادت است...». میترسم آخر ماه رمضون زخم بستر بگیرم!
..........
پیشرفت مذهب به لطف حکومت
دقت کردین علاوه بر از مد افتادن روزه گرفتن، دیگه حتی روزه کله گنجشکی هم از بین رفته؟!
یعنی الان دیگه خدا و فرشتگانش راضی و خشنودن از اینکه دارن میبینن من از گشنگی و تشنگی مثل میت رو به قبله دراز کشیدم و هنوز ساعتها به اذان مونده!؟
.........
نومه عبادة
امسال به لطف پانزده ساعت روزهداری، بیشترین ثواب عمرم در ماه رمضان رو انجام میدم. بر اساس اون حدیثی که میگه: «خواب روزهدار عبادت است...». میترسم آخر ماه رمضون زخم بستر بگیرم!
..........
پیشرفت مذهب به لطف حکومت
دقت کردین علاوه بر از مد افتادن روزه گرفتن، دیگه حتی روزه کله گنجشکی هم از بین رفته؟!
پریویسلی آن ریزی- رمضان 4
Thursday, August 18, 2011
التماس دعا
خدا به آدمی میفرماید: «از تو دعا و از من اجابت. هرگز از دعا کسل مشو که من از اجابت کسل نمیشوم.»
با اجازه بزرگترها به احترام این چند روز، اینجا تعطیله. قدر این شبها رو بدونین، اگه باورش دارین، ما رو هم از دعای خودتون فراموش نکنین...
علی علیهالسلام: «مومن باید شبانه روز خود را به سه قسمت تقسیم کند: زمانی برای نیایش پروردگار، زمانی برای تامین هزینه زندگی و زمانی برای به دست آوردن لذتهایی که حلال و مایه زیبایی است.»
نهجالبلاغه- حکمت 390
التماس دعا
ببینیم و تعریف کنیم که چقدر با هم دوستیم!
:)
خدا به آدمی میفرماید: «از تو دعا و از من اجابت. هرگز از دعا کسل مشو که من از اجابت کسل نمیشوم.»
با اجازه بزرگترها به احترام این چند روز، اینجا تعطیله. قدر این شبها رو بدونین، اگه باورش دارین، ما رو هم از دعای خودتون فراموش نکنین...
علی علیهالسلام: «مومن باید شبانه روز خود را به سه قسمت تقسیم کند: زمانی برای نیایش پروردگار، زمانی برای تامین هزینه زندگی و زمانی برای به دست آوردن لذتهایی که حلال و مایه زیبایی است.»
نهجالبلاغه- حکمت 390
التماس دعا
ببینیم و تعریف کنیم که چقدر با هم دوستیم!
:)
پریویسلی آن ریزی- رمضان 3
Sunday, August 14, 2011
چه ربطی به مملکته داریم؟
سحری خوردم، نماز خوندم، رفتم دوباره بخوابم، دیدم دارم از تشنگی میمیرم! صبح که از خواب بیدار شدم، دیدم از گرسنگی دارم میمیرم!
..........
کلاه غیرشرعی
دختره: خیلی گشنمه، تبصرهای نداریم که بتونم روزهام رو باز کنم و گناه نکنم؟
پسره: چرا، باید به زور بهت تجاوز کنم!
..........
جوشن فوق کبیر
اون فرازهای اول جوشن کبیر، با حضور قلب و اشک و زاری و خشوع میخونیم. به آخراش که میرسه، با خمیازه و سرعت زیاد میخونیم و هی نگاه میکنیم که چقدر مونده تا تموم بشه! آخر بندگي هستيم!
سحری خوردم، نماز خوندم، رفتم دوباره بخوابم، دیدم دارم از تشنگی میمیرم! صبح که از خواب بیدار شدم، دیدم از گرسنگی دارم میمیرم!
..........
کلاه غیرشرعی
دختره: خیلی گشنمه، تبصرهای نداریم که بتونم روزهام رو باز کنم و گناه نکنم؟
پسره: چرا، باید به زور بهت تجاوز کنم!
..........
جوشن فوق کبیر
اون فرازهای اول جوشن کبیر، با حضور قلب و اشک و زاری و خشوع میخونیم. به آخراش که میرسه، با خمیازه و سرعت زیاد میخونیم و هی نگاه میکنیم که چقدر مونده تا تموم بشه! آخر بندگي هستيم!
پریویسلی آن ریزی- رمضان 2
Wednesday, August 10, 2011
بگو سلام بر حسین
میگه: عمرا اگه امام حسین (ع) به اندازه ما تشنگی کشید، دو تا نصفه روز بود که سرش هم به جنگیدن گرم بود...!
..........
روزهداران راستین
اینایی که روزه میگیرن تا تندرست بشن!
اینایی که نماز نمیخونن ولی روزه میگیرن!
اینایی که فقط وقتی روزه میگیرن، نماز میخونن!
..........
گناهان صغیرهمون
یه زمانی بود که شبهای قدر با خودمون عهد میبستیم که همین امشب که برسیم خونه، اسم هرچی دختره از تو لیست چتهامون پاک می کنیم و درایو عکس و فیلم هاردمون رو فرمت میکنیم!
میگه: عمرا اگه امام حسین (ع) به اندازه ما تشنگی کشید، دو تا نصفه روز بود که سرش هم به جنگیدن گرم بود...!
..........
روزهداران راستین
اینایی که روزه میگیرن تا تندرست بشن!
اینایی که نماز نمیخونن ولی روزه میگیرن!
اینایی که فقط وقتی روزه میگیرن، نماز میخونن!
..........
گناهان صغیرهمون
یه زمانی بود که شبهای قدر با خودمون عهد میبستیم که همین امشب که برسیم خونه، اسم هرچی دختره از تو لیست چتهامون پاک می کنیم و درایو عکس و فیلم هاردمون رو فرمت میکنیم!
پریویسلی آن ریزی- رمضان 1
Saturday, August 6, 2011
شرک کوچک: ریا
به نظر من اونایی که تظاهر به «روزهخواری» میکنن، گناهشون کمتر از اوناییه که تظاهر به «روزهداری» میکنن!
..........
ماه عطش
با توجه به همزمانی ماه مبارک رمضان با گرمای شدید مرداد ماه، نام این ماه از «ماه خودسازی» به «ماه خودسوزی» تغییر یافت!
به نظر من اونایی که تظاهر به «روزهخواری» میکنن، گناهشون کمتر از اوناییه که تظاهر به «روزهداری» میکنن!
..........
ماه عطش
با توجه به همزمانی ماه مبارک رمضان با گرمای شدید مرداد ماه، نام این ماه از «ماه خودسازی» به «ماه خودسوزی» تغییر یافت!
Subscribe to:
Posts (Atom)

