ریزنوشت‌هایی که در اطرافمان هستند

Monday, October 11, 2010

یادم نمیاد چه‌جوری این اسم رو برای خودم انتخاب کردم ولی فکر می‌کنم به‌خاطر نوشته‌های ریزی بود که اینور و اونور می‌نوشتم و تصمیم گرفتم همه رو در یک بلاگ جمع‌آوری کنم.
بعد دیدم یک بلاگ دیگه به اسم ریزنوشت هست که با گروه خونی من سازگار نیست. بعد دیدم یک سایت ریزنوشت هم هست. بعد دیدم چند تا بلاگ ریزنوشت دیگه هم هست... خلاصه یهو دیدم دور و برم رو هزاران ریزنوشت گرفتن!
حالا از اینجا اعلام می‌کنم که بنده قصد سرقت این نام رو از مخترع اولیه‌اش نداشتم و همینجوری روی خودم گذاشتم!
همچنین اعلام می‌کنم که این بلاگ و بلاگهایی که در سمت راست صفحه مشاهده می‌کنید، جاهایی هستن که توش می‌نویسم و تنها راه ارتباطی بنده با خواننده‌ها فقط و فقط ایمیلم به آدرس ریزنوشت در جیمیل هست. البته یک آیدی هم در فرندفید دارم که به فید اینجا وصله و فعال نیست.
پس در هیچ شبکه اجتماعی و سایت و محفلی با نام ریزنوشت حضور ندارم و نمی‌نویسم. نه توئیتر (مخصوصا توئیتر!)، نه فیس‌بوک، نه حتی گودر و نه ...
والسلام
:)

0 comments: