جدي نوشت- بخشكي شانس

Thursday, December 17, 2009

نه گربه دارم كه ازش در حالتهاي مختلف عكس بگيرم و مردم قربونش برن...
نه روشنفكرم كه يه جمله بنويسم و مردم مثبت هزار تا لايك بزنن...
نه درس مي خونم كه از دانشگاه بگم و همكلاسي هام كامنت بذارن...
نه حالت عشق و عاشقي دارم كه ازش بنويسم و مردم حال كنن...
نه جرات دارم به خدا و ائمه دري-وري بگم و مردم شير كنن...
نه سيگار مي كشم كه از طعمش بنويسم و مردم لايك بزنن...
نه اهل مشروبم كه از لذتش بنويسم و مردم نظر بدن...
...
خوب شما بگين ديگه چي دوست دارين كه همونا رو بنويسم!
همين چرنديات خوبه؟

5 comments:

رحمان نقی‌زاده said...

سلام . درسته فیلترت کردن کون لقشون . ولی من هنوز با گودر دنبالتم . نظر دادن سخت شده ولی لایک که میشه زد ! این پستت مجبورم کرد یه سری بهت بزنم . موفق باشی

مرثا said...

آره... من دوست دارم چرندیاتتو :) خوشمان می آید.

Anonymous said...

عالیه، به تر از این نمی شه!
من که خیلی از نوشته هات خوشم می آد.

آذر said...

همین مینیمال هایی که مینویسی عالیه.

ريزنوشت said...

ممنون بچه‌ها
كلي حال كردم
:)