سوال جدی و عقیدتی از طرفداران دولت

Sunday, January 9, 2011

شما فرض کنین من نه میگم تو انتخابات تقلب شد، نه میگم این دولت غیرقانونیه، نه اعتقادی به ظلمشون دارن و هیچگونه مخالفتی هم با این دولت و رییسش ندارم. فقط یک سوال دارم، دوست دارم مرد و مردونه، با اون صداقت ولایی که تو خودتون احساس می‌کنین بیاین و جواب این مساله رو بدین که:
چه کسی جوابگوی سرطان‌ها، تومورها، سردردها، امراض پوستی، ناراحتی‌های عصبی، عقیم شدن، سقط جنین، اختلالات هورمونی و ژنتیکی و... ناشی از ارسال پارازیت‌هاست؟
لطفا نگین خود دکتر از این موضوع ناراضیه و تو این مساله دخالتی نداره و از این حرفها که برگ درخت چنار هم خنده‌اش می‌گیره! و یا نگین که پارازیت برای بدن ضرر نداره که خودتون هم در معرض همین امواج هستین و مطمئنا تا حالا ضررش رو دیدین!
بعد بفرمائید که آیا این ضرر رسوندن به بنده خدا نیست؟ (پیامبر (ص): دو خصلت است که بدتر از آن نیست: شرک به خدای تعالی و ضرر زدن به بندگان خدا.)

3 comments:

mr.karmand said...

من قبلا یه بار پرسیدم.
حفظ نظام اوجب واجبات است

افکار سوخته said...

واه چه چیزایی وگویی فدای یه تار مویش

Anonymous said...

ببینید قصد مخالفت ندارم عرزشی هم نیستم
راستش اینم نوشتم که نگید نمی فهمم واینا
اصل پارازیت در واقع یک موج با همان بسامد فقط با لاندا یک دوم هست که حاصل یک تخریب می شه
به عبارت ساده تر عاملی که باعث سرطان و عقیم و .... شدن می شه قراره همین انرژی باشه دیگه درسته؟
خوب حالا انرژی پارازیت همون مقداره انرژی امواج ماهواره هست یعنی اگه پارازیت ضرر داره امواج ماهواره هم ضرر داره! اینو گفتم که عرزشی ها سو استفاده نکنن