آگهی گودری- تن‌تن، فوری

Wednesday, January 5, 2011

بدینوسیله اعلام می‌دارم:
سری کامل کتاب‌های تن‌تن، چاپ قدیم (که فونتش تایپی بود) به اضافه سی‌دی های زیرنویس دارش و سری کامل صحافی شده روزنامه‌های جامعه و توس، به بالاترین قیمت به فروش می‌رسد.
قیمت بالا ملاک نیست، خریدار باید تعهد کتبی بده که مثل بچه‌هاش از اینا نگهداری کنه...
فقط تا شنبه هفته آینده فرصت دارین ایمیل بزنین
چون یکشنبه پنج تا مهمون دارم، باید با پولش برای شام گوشت و برنج و روغن و نون بخرم!
**********
پی‌نوشت: دوستان قبل از اینکه این پست رو باور کنید، توضیحات این پست رو بخونید!

6 comments:

Unknown said...

سلام
مجله ی توانا که کمیک استریپ بود رو نداری؟

ایلناز(خانم روباهه) said...

جدیه یا شوخی؟! امیدوارم خنده دار نبوده باشه سوالم

Anonymous said...

سلام
من علی نیلی دبیر تحریریه نسیم بیداریم. نوکر خودت و کتابات و سی دی اتم. هم تن تن و هم توس و جامعه مشتری ام بی شک. دلمو نشکون. تخفیف هم بده
یا علی
09125842681
66932061

امیر سالار said...

چند؟ به سی دی و بقیه اش کار ندارم. سر ی تن تن چند؟

mr.karmand said...

مملکته داریم؟

نادر said...

سري تن تن ها رو به هر قيمتي بگي خريدارم.
قول مي دم مثل تخم چشمم ازشون نگهداري كنم.
كلمه به كلمه، فريم به فريم همه شون رو حفظ ام. بزرگ كه شدم رسيد به برادر كوچكم و اون نابودشون كرد. هميشه حسرتشون به دلم موند.
الان به هر قيمتي مي خوامشون.
nadershokufi@gmail.com