سرشماری اهالی گودر: جمعه همین هفته

Tuesday, April 26, 2011

فکر نمی‌کردم از طرح سرشماری اینقدر استقبال بشه! البته عده‌ای گفتن که این کار رو برای جمع کردن لایک می‌کنم که این نظر رو به شدت رد می‌کنم، چون اولا مدتهاست تعداد لایک‌هام رو نمی‌شمرم و ثانیا به اندازه کافی لایک دارم و قبلا هم گفتم، برای لایک گرفتن نمی‌نویسم. حالا میل خودتون که باور کنید یا نه!
در جواب عده‌ای هم که پرسیدن قصدم از این کار چیه و برای کی و کجا می‌خوام آمار بگیرم باید بگم چون تعداد مشترک‌های فید ریزنوشت زیاده، این کار رو فقط و فقط برای ارضای حس فضولی خودم و بقیه انجام میدم تا ببینیم در این گودر چه می‌گذره. و اینکه بچه‌های شهرها و استانهایی که همدیگه رو نمی‌شناسن، اینجوری باهم آشنا بشن.
هیچ‌کس مجبور نیست در این سرشماری شرکت کنه، خیالتون راحت!
دفعه پیش انتقادهایی شده بود که سعی کردم اونها رو در نظر بگیرم. ایران رو از لحاظ آماری به دوازده منطقه تقسیم کردم که نتیجه دقیق‌تر بشه.
ملاک رای دادن اینه که شما خودتون رو کجایی می‌دونین. ممکنه پدر و مادرتون شمالی باشه و خودتون متولد تهران ولی الان در مشهد زندگی کنین، شما به منطقه‌ای رای بدین که خودتون رو اهل اونجا می‌دونین. حتی ایرانی‌های مقیم خارج هم در این سرشماری می‌تونن شرکت کنن.
مرحله سیزدهم سرشماری هم مربوط میشه به فارسی‌ زبان‌هایی که ایرانی نیستن، شاید براتون جالب باشه که اونها رو هم بشناسیم.
نحوه شرکت در این سرشماری لایک زدن زیر فید منطقه خودتون هست و شرط موفقیتش هم شر کردن اون فید برای دوستاتون. در آخر تعداد لایکهای هر منطقه شمرده میشه و در یک پست جدا اعلام خواهد شد.
لطفا مثل پارسال تهرانی‌ها و شیرازی‌ها تنبلی نکنن و از خراسانی‌ها یاد بگیرن!
اگر نظر سازنده‌ای دارین، تا قبل از سرشماری به من اطلاع بدین.
زمان شروع رای‌گیری: جمعه نهم اردیبهشت، از ساعت شش صبح، هر ساعت؛ یک منطقه

2 comments:

سوگل said...

برو بینیم با.. حال داری!!

کی حوصله لایک داره این روزا اونم بهار!!!!!!
یه شیرازی!

binam said...

با این حال خیلیها خبر ندارن.خود من شانسی یک جایی بین آیتمهای پایینی که دیگه از دید چشم هم دور شدن این پست رو دیدم و اومدم لایک زدم.میخوام بگم خیلیا نمیفهمن .خیلیا.طبیعی هم هست.میخوام بگم مثلا همین مشهد که الان من خودم دیدم دیگه داره پستش هم گم میشه میره اون پایینا که هیکی نمیبینه.ظرف یکی دو ساعت.همش یکی دو ساعت جایی در اوایل لیست بوده که مردم بیان ببینن و لایک بزنن.تقریبا میشه گفت حداقل 50 درصد اصلا از وجدش خبر ندارن که بیان رای بدن.امار چندان درستی در نمیاد.اطلاع رسانیش بیش از حد کمه