تولد

Saturday, July 30, 2011

دو ساله شدم!

هنوز اسم ريزنوشت رو عوض نکردم، پیشنهاد بدین لطفا

9 comments:

آزاده said...

دو نقطه پرانتز بسته !

مثل من said...

سلام تولدت مبارک :)

بنظرم همین ریزنوشت بهتره

راستی میدونستی بین اینهمه مینیمال نویس بیشتر از همه قبولت دارم برو حالشو ببر :D

مژگان said...

همین خوبه، چشه مگه؟

تولدت مبارک

نیشگون said...

من وبلاگ شما را فقط از طریق فید می‌خوانم. به نظر من همین ریزنوشت خیلی اسم خوبی است و جا افتاده است.

پیچ پیچی said...

ما به این وب با همین اسم عادت کردیم.هرکاری بکنی بازم واسه ما همون ریزنوشتی :)

Anonymous said...

الان 7-8 نماهی میشه میام اما نظر ندادم تا حالا به مناسبت اینکه تولدته اما دیگه باید نظر بدم
اولا تولدت مبارک
دوما اسم وبلاگ رو عوض نکن اگه خیلی دوس داری تغییر کنی توضیحات وبلاگتو عوض کن
اونجا هر دفعه یه اسم جدید بذار
good luck

سینا said...

تولدت مبارک
اگه خیلی علاقه داری
تیزنوشت ،جیزنوشت ،چیزنوشت...

Ghazaleh said...

درشت نوشت

Arash said...

اسمت خوبه. فقط بیا تو فیسبوک بیزحمت!